10.10.17

PEMENANG COMEBACK GIVEAWAY 2017

-Assalamualaikum-
Cik belbel nak minta maaf sebab lambat umumkan pemenang Comeback Giveaway.
Haritu cikbelbel janji seminggu je kan lepas tarikh tamat. Sekarang dah 10 haribulan woiii !!!
HAHAHA

jengggggg.....


jenggggggg....


jenggggggg.....


Cikbelbel dah gunakan khidmat pakcik Random.org untuk pilih pemenang.

Cikbelbel ucapkan tahniah pada yang bertuah !

yang tak menang jangan sedih, doakan business cikbelbel berjalan lancar dan cik belbel akan buat giveaway lagi !!

Senarai pemenang :


9

8

7

6

5

4

3

2


1


Tahniah buat semua pemenang !!! 
nanti boleh selfie dengan hadiah cik belbel !
PS !!! kepada pemenang sila emialkan NAMA, ALAMAT, NO PHONE di email cikbelbel93@gmail.com 

VOKALIS XPOSE BAND - FURHAN

-Assalamualaikum-
Yehaaaa!! Comeback giveaway sudah tamat !!! HAHAHA

Bukan tu yang cikbelbel nak highlight kan, tapi cikbelbel tengah syok layan lagu Sandiwara dari Xpose Band ni. Syokkk wehh lagu dia!

Biodata Vokalis Xpose Band - Furhan
*Sumber instagram Furhan*
Nama : Furhan
Asal : Terengganu
Belajar : UTEM Melaka


Lirik lagu Sandiwara - Xpose Band 
Andai Aku diberikan waktu
Akan Ku putarkan masa kembali
Biarpun Mustahil diriku
Akan Bersamamu

Disaat Aku hanyut menjauh
Terkapai Jatuh dilautan pilu
Ku Agungkan tentang diriku
Buat Kau kecewa
Biar Apa terjadi
Biarkanlah Ku tanggung sendiri
Kau Bicara tentang cinta
Sedang Aku hilang arah
Tinggal Hanya sandiwara
Biar Apa terjadi
Biarkanlah Ku tanggung sendiri
Kau Bicara tentang cinta
Sedang Aku hilang arah
Tinggal Hanya sandiwara
Kesilapan Diriku
Kembali Kasih semula
Biar Apa terjadi
Biarkanlah Ku tanggung sendiri
Kau Bicara tentang cinta
Sedang Aku hilang arah
Tinggal Hanya sandiwara
Biar Apa terjadi
Biarkanlah Ku tanggung sendiri
Kau Bicara tentang cinta
Sedang Aku hilang arah
Tinggal Hanya sandiwara
Sedang Aku hilang arah
Tinggal Hanya sandiwara
Kembalilah Kasih
Kembalilah Kasih semula





Ada sesiapa yang menaruh hati furhan ni ke ? maaf lah furhan dah ada yang punyaaaaaa..
HAHAHAHA



semoga terus berjaya dalam industri musik ye furhan. Terus menghiburkan cik belbel !! HAHAHA


PEMENANG COMEBACK GIVEAWAY 2017

lagu