5.4.13

(っ˘з˘)っ KETAWA BAIK KE TAK BAIK ?

haloo halooo !
how's today u all? eberything ok? HEHE hari ni aku rajin sikit nak update blog (sikit jek la)
KETAWA? 
ok. aku pernah dengar kawan aku cakap ketawa yang melampau lampau ni tak berapa baik sebab ilmu yang kita baca atau belajar akan mudah keluar. Betol ke???
hari ni aku terbaca pulak dalam satu buku tajuk dia LAWAK KE?
buku ni tak la lawak sangat tapi ada la juga part yang boleh buat senyum.
ok ok sambung pasal bab ketawa.
"Ketawa adalah ubat terbaik dalam merawat apa jua masalah"
statement ni aku rasa boleh pakai. sebab kalau kita ketawa secara tak langsung kita akan lupakan segala beban yang kita fikirkan?
Saintis juga mendapati,ketawa sebanyak 100 kali mempunyai manfaat sama dengan buat senaman selama 10-15 minit. SEE? lepas ni korang tayah la senam senam sangat bagi sapa yang selalu ingat yang dia tu gemok. korang ketawa je banyak banyak. HAHA
tapi  orang tua selalu cakap kan jangan ketawa banyak sangat nanti menangis. 
SO conclusionnya dekat sini kalau nak buat apa apa pun lepas ni buat lah secara berpada pada tak perlu berlebihan.
Selamat berketawa wahai warga blog :D

No comments:

Post a Comment

tick Notify Me untuk tahu cik belbel balas apa :)
Terima kasih singgah yaa !

Featured post

BIRTHDAY GIVEAWAY BY YAYAAZURA.COM

lagu